Планирате (по)долга прошетка? Не заборавајте си ја здравата ужинка. - Gorenje
затвори
...

Планирате (по)долга прошетка? Не заборавајте си ја здравата ужинка.

ДОМАШНИ ОБВРСКИ
4.5.2021

Уживањето на свеж воздух, одејќи на долга прошетка или на планинарење е секогаш добра идеја. Само не правете го тоа на празен стомак или уништувајќи го својот напор со нездрава храна и/или пијалаци.

Кога станува збор за пешачењето или планинарењето, повеќето луѓе веројатно не планираат да подготват здрав оброк и, наместо тоа, се задоволуваат само со сендвичи и со спакувани закуски. Сигурно, и сендвичот може да биде избалансиран оброк во движење – ако само го подготвите мудро.

Иако не е препорачливо да се претерува со бројот на сендвичи за време на шетањето, прво треба да се земат предвид некои работи, особено ако пешачите со деца. Возрасните често забораваат дека желудникот на децата е мал, затоа е добра идеја да се подготват повеќе помали, но хранливи оброци.

Завиткајте поголем број мали сендвичи во хартиена обвивка (наместо во нездрава фолија!) И, доколку е можно, ставете ги во изолациско кесе или во ладен ранец. За подолгo пешачење и прошетки, добра идеја е да ги замрзнете шишињата со вода еден ден пред патувањето. На овој начин, тие ќе ја одржат внатрешноста на ранецот доволно ладна во текот на денот на патувањето. Сендвичите и лесно расипливите ужинки најдобро е да се изедат во првата половина на денот. Другите ужинки како што се: овошје, зеленчук, ореви, домашни крекери итн. се посоодветни за консумирање во втората половина на денот.

Како да подготвите здрава ужинка или сендвич за пешачење?

Сè започнува над почвата. Месениот леб е секогаш добар избор, но исто така и црниот леб ќе биде соодветен избор за замена на белиот леб – ако планирате здрав сендвич за првпат.

Паметно опремувајте се, има навистина многу одлични можности. Наместо класичниот избор на салами и паштети, кои се контроверзни во однос на издржливоста, како и на хранливата вредност, пробајте ги овие:

  • наут или урда покриени со листови од зелена салата или листови од ротква,
  • авокадо и намаз од лук во прав и свежи домати,
  • путер од кикирики и (црвена) пиперка или рендан морков,
  • парче сирење или варено јајце/омлет и домати,
  • домашен рибји намаз (изматете печена или конзервирана риба, урда и зачини во конзистентен намаз) со парчиња краставица,
  • пршутата е погодна за месно филување (изберете пршута без адитиви – состојките треба да содржат само свинско од бут и сол)
  • или печено месо, задолжително во комбинација со зеленчук.

Идејата е следна – ако се одлучите за сендвич – навистина да бидете сигурни и да го збогатите сендвичот со што повеќе зеленчук. Секогаш можете дополнително да понесете зеленчук во друг сад, за секој случај. Зеленчукот, исто така, ќе спречи децата да бидат премногу жедни по консумирањето на сендвичот. Ако ова е вашата прва здрава ужинка за пешачење, пробајте на почетокот со помали дози.

Исто така е важно да им дадете пример на децата – затоа уживајте во зеленчукот и вие.

Здравите состојки ги сочинуваат здравите оброци

Токму секоја храна или оброк може да се подготви на здрав начин. Тоа не е наука за вселената, само обидете се да ги замените помалку здравите состојки со здрави. На пример, можете да направите мафини или ролати со замена на вообичаеното брашно, шеќер и масло во испробаните рецепти, со интегрално брашно или со овесно брашно, засладувајќи ги со овошје или мед, намалувајќи ја количината на маснотијата за половина и користејќи путер. Користејќи зеленчук и малку сирење, можете дури и да подготвите солени мафини. Како што можете да научите, по неколку планинарења или патувања, дека еден мафин и парче овошје се одлична и задоволителна ужинка.

Не заборавајте да пиете!

Хидрирањето е многу важно при планинарењето. Експертите препорачуваат редовно хидрирање – кога сте (навистина) жедни веќе е премногу доцна и вашето тело претрпело шок. Земањето мали голтки вода на секои 15 минути или на секој половина час, добро ќе ви годи.

Не сте љубител на вода? Обидете се со вода збогатена со лимонов сок и со малку мед или со оладен домашен ладен чај засладен со мед. Ако на вашето дете често му се гади, во пијалакот додадете ѓумбир.

Што да правиме со соковите? Најдобро е да се избегнуваат. Ако мислите дека вие или вашето дете не би можело да помине на планинарењето или на патувањето без нив, изберете 100 % овошни сокови и разредете ги, пожелно е тоа да биде во однос 2 дела вода на еден дел сок.

Ви посакуваме среќно, безбедно и здраво планинарење.

GardenFresh комбинирани фрижидери. Вистинскиот за тебе.

Изборот на нов фрижидер е голем чекор. Потребен ви е вистинскиот, кој долго време ќе ја одржи храната свежа и ќе се прилагоди на сите ваши потреби. Со напредните функции кои ќе осигурат свежина и кои ги следат вашите потреби, GardenFresh е вистинскиот избор.

  • AdaptTech - ја прилагодува температурата според вашите навики и ја продолжува свежината на храната
  • IonAir со MultiFlow 360° - јонизиран воздух кој ги отстранува несаканите мириси и ја одржува храната во совршена состојба
  • Convert FreshZone - оваа корисна фиока лесно се трансформира од фиока за риба и месо во фиока за овошје и зеленчук, така што овошјето и зеленчукот остануваат свежи.

Можеби би сакале да прочитате:

Посетете не
Facebook
YouTube
Споделете
Facebook
Бидете информирани
RSS
Prijava na novice